wtorek, 28 lutego 2012

Już prawie sama usiadłaś i rozsmakowywałaś się w ogórku!

Miałaś chęć na ogórka!
Dzisiaj leżałaś sobie w wózku i nagle zaczęłaś siadać, już prawie prawie ale odpuściłaś..oczywiście się zezłościłaś i musiałam Ci wytłumaczyć, że świetnie Ci poszło i nie ma po co krzyczeć:)
I jeszcze jedna fajna rzecz: chciałaś zjeść ogórka! Nie zdarzało sie wcześniej żebyś otwierała buzię przy naszej kolacji. a dzisiaj chciałaś zjeść moją kanapkę i ogórka! Uśmialiśmy sie z Ciebie bo jak Tata zabieral ogórka to krzyczałaś i się denerwowałaś! Zabawny widok:)
Poza tym dzień jak co dzień, poza tym, że na spacerek poszłyśmy wieczorem a nie w ciągu dnia. Bardzo fajnie było, ty sobie spałaś a ja poznawałam nowe osiedla i podglądałam ludzi w domach. W Anglii mnóstwo ludzi nie zasłania okien na noc i wszystko widać, co robią i jak mają urządzone domy. 
Nasze poranne wygłupy

Uwielbiam patrzeć jak bawisz się stópkami i co chwile zerkasz czy jestem obok



W naszej super kuchni z lat 20-stych
Po obudzeniu lubisz sobie pogaworzyć i pośpiewać

Nowe smaki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz